Shop Mobile More Submit  Join Login
Ron + Hermione by leelakin Ron + Hermione by leelakin
I wanted to draw a nice pic of Ron and Hermione, but I couldn't decide on stuff. D; SO HERE ARE SOME MUTATED, UNFINISHED THOUGHTS (in photoshop form 8D).
Add a Comment:
 
:iconevaseditions:
Evaseditions Featured By Owner Feb 8, 2015  Hobbyist Traditional Artist
HAHAHAHA!!! XD
"Get a haircut, you nipple!!!"
Reply
:iconaskponyphilippines:
AskPonyPhilippines Featured By Owner Apr 16, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I though it was hippie...
Reply
:iconevaseditions:
Evaseditions Featured By Owner Apr 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
oh, mkay 
Reply
:iconaskponyphilippines:
AskPonyPhilippines Featured By Owner Apr 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
....
Reply
:iconevaseditions:
Evaseditions Featured By Owner Apr 20, 2015  Hobbyist Traditional Artist
awkward silence...
Me: Buaaaa! XD
You: WTF??!!
Reply
:iconaskponyphilippines:
AskPonyPhilippines Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
:iconiasminfilizola:
IASMINFILIZOLA Featured By Owner Sep 5, 2014
So perfect! Ron is my fav
Reply
:iconlovemysockhead12:
LoveMySockhead12 Featured By Owner Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hehe..  Nose. D: love eht! 83
Reply
:iconjenna7777777:
Jenna7777777 Featured By Owner Aug 15, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
So perfect!
Reply
:iconartninjajr:
ArtNinjaJr Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist
Get a haircut you hippie!
Reply
:iconchickanessness943215:
chickanessness943215 Featured By Owner Sep 22, 2012  Student Artist
LUV IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconhurriicanee:
Hurriicanee Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hi ! This beautiful pic has been featured in a gathering of Harry Potter fanarts ! Have a look ! ([link])
Reply
:iconok-justharry:
ok-justharry Featured By Owner Sep 14, 2012  Student Digital Artist
OMG, that's beautiful, deffintly in my favourites or favs the same ... lol ...
Reply
:icongingerheart222:
GingerHeart222 Featured By Owner Sep 3, 2012  Hobbyist General Artist
Cute!
Reply
:iconleinnon:
Leinnon Featured By Owner Aug 23, 2012  Student General Artist
it's... absoluty... BEAUTIFUL!!!!
Reply
:iconstereoheart4:
Stereoheart4 Featured By Owner Aug 13, 2012
LOL!! hahahah Harry...teehee
Reply
:iconbballgurl119:
bballgurl119 Featured By Owner Jul 25, 2012  Hobbyist Writer
LOL, Harry....
Reply
:iconmollxoxo18:
Mollxoxo18 Featured By Owner Jul 19, 2012
looks great love the cats
Reply
:iconpeetailoveyou:
Peetailoveyou Featured By Owner May 28, 2012
"Get a haircut you hippy!" LOL Harry I love you! XD
Reply
:iconstarryeyed-nz:
starryeyed-nz Featured By Owner May 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cool :) Love Harry's cameo and Pig nesting in Ron's hair. Ron looks great as a cat.
Reply
:iconfanficaddict853:
fanficaddict853 Featured By Owner May 17, 2012  Hobbyist Writer
GET A HAIRCUT YOU HIPPY!

hhahahahahahahahahahahahaha thats awesome
Reply
:iconchungphantomhive:
Chungphantomhive Featured By Owner May 2, 2012
Lawl Damn you Ron weasley
Reply
:iconhoneysuckleberries:
HoneySuckleBerries Featured By Owner Apr 30, 2012  Professional Digital Artist
I laughed so much at the part where Harry says, "Get a haircut you hippie!"




Reply
:iconsen22:
sen22 Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
:)
Reply
:iconcutehopper95:
Cutehopper95 Featured By Owner Mar 28, 2012   General Artist
Only for pig.
Reply
:iconpossesedteddybear:
PossesedTeddyBear Featured By Owner Jan 6, 2012  Student Traditional Artist
Harry: Get a haircut!!!?!?! XD great peice
Reply
:iconginnabell:
Ginnabell Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist Photographer
that's cool, and awesome :)
Reply
:iconamylouix:
AmyLouix Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
It's hilarious xD Very good oxoxoooo
Reply
:iconhandkrock14:
Handkrock14 Featured By Owner Oct 3, 2011
Love Harry's comment on Ron's hair!!
Reply
:iconnemuri-no-uta:
Nemuri-no-Uta Featured By Owner Sep 20, 2011
I love this. haha, pig is awesome (:
Reply
:iconalekitty86f:
alekitty86f Featured By Owner Sep 5, 2011  Hobbyist General Artist
haha, i like harry's commentary
Reply
:iconchashanae:
chashanae Featured By Owner Aug 9, 2011
" Get a haircut, you hippie!" lol. priceless humor.
Reply
:iconseszen111:
Seszen111 Featured By Owner Jul 21, 2011
LOVE!!!!!!
Reply
:iconandythelemon:
AndytheLemon Featured By Owner Jul 20, 2011
Haha Oh harry :')
Your style is gorgeous. Love these - faved
Reply
:iconlola191817:
lola191817 Featured By Owner Jul 11, 2011
Love the hair and the frecked cat! ;)
Reply
:iconcaitlinzone:
CaitlinZone Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist General Artist
<3
Reply
:iconcinderpelt10:
Cinderpelt10 Featured By Owner Jun 28, 2011
lol i love it.
Reply
:icondianadelilah:
dianadelilah Featured By Owner Jun 27, 2011
Damn you, Ron Weasley :herart: :heart:
Reply
:iconmuseofluciana:
MuseOfLuciana Featured By Owner Jun 21, 2011
HAHAHAHAHAH "GET A HAIRCUT YOU HIPPIE!!!" bahahahaha
Reply
:iconneverbeendarkmarked:
NeverBeenDarkMarked Featured By Owner Jun 21, 2011   Traditional Artist
I love this! Especially Ron when Pigwidgeon's on his head... cute!
Reply
:iconfang-31:
Fang-31 Featured By Owner May 26, 2011
This is really cool. :blackrose:
Reply
:iconawestphal:
awestphal Featured By Owner May 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Awesome!! I like all the little doodles around the main drawings, especially the harry one!!
Reply
:iconawkward0starfish:
awkward0starfish Featured By Owner Jun 1, 2011
HIPPIE!!!
Reply
:iconawestphal:
awestphal Featured By Owner Jun 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
yeah.... ron is a hippie.... :giggle:
Reply
:iconpink-polar-bear:
pink-polar-bear Featured By Owner May 3, 2011
They make such cute kitties <3


The rest of it is gret too :)
Reply
:iconkaythephoenix:
KayThePhoenix Featured By Owner Apr 30, 2011
You should finish the Ron and Hermione as cats one! ^^ IT LOOKS SO ADORABLE AND SO FLUFFY!!!!!!! :dummy: :la:
Reply
:iconheathertrelawney:
HeatherTrelawney Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
AWESHOME! :XD:
Reply
:iconnathari18:
nathari18 Featured By Owner Apr 21, 2011
love it! :)
Reply
:iconcreatoremagico:
CreatoreMagico Featured By Owner Apr 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
These are all amazing and really beautifully drawn. <3
Reply
:iconphoenixmaze:
Phoenixmaze Featured By Owner Mar 26, 2011
I love the cat version of Ron and Hermione! :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 27, 2006
Image Size
517 KB
Resolution
732×1288
Thumb

Stats

Views
155,074
Favourites
3,499 (who?)
Comments
455
Downloads
10,763
×